Sfat alegere lanseta feeder

Sfaturi, recomandari, sugestii despre lansete, mulinete accesorii si monturi.

Moderator: sorinhc

grizzu
Mesaje: 2
Membru din: Joi Ian 25, 2018 9:58 am

Sfat alegere lanseta feeder

Mesajde grizzu » Joi Ian 25, 2018 4:31 pm

Salutare baieti,

Vreau sa va rog sa ma ajutati in alegerea unei lansete pentru pescuitul la feeder. Tin sa mentionez ca sunt incepator. M-am uitat pe site-uri, video-uri si am sa las mai jos o lista cu lansetele care mi-au facut cu ochiul. Tin sa precizez ca am sa folosesc lanseta atat pe lacuri private unde predomina ciortanul, dar si pe cele unde se gasesc crapi de peste 10kg (balta Otto, lac Cetariu. eu stau in Cj). Bugetul pentru aceasta lanseta sa fie de maxim 300 lei.
In momentul in care imi recomandati o lanseta v-as ruga sa explicati pe scurt si motivele pentru care ar trebui sa aleg respectiva lanseta.
Daca aveti si propuneri pentru o mulineta care sa se potriveasca lansetei pe care o sa o recomandati...m-ar ajuta mult. (buget maxim 300)


LANSETA MIVARDI ENIGMA FEEDER 3.60M, 30-90G
LANSETA TRABUCCO PRECISION RPL CARP FEEDER 3.90M
LANSETA BENZAR ALLROUND FEEDER 3.60M
LANSETA OKUMA SOLITRON FEEDER 3.30M
LANSETA CORMORAN SPECILAND HEAVY FEEDER 3.60M



Va multumesc anticipat pentru amabilitate si sfaturi!
Fir intins!

Avatar utilizator
Briceag Alin
Mesaje: 178
Membru din: Dum Mai 03, 2015 10:30 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Sfat alegere lanseta feeder

Mesajde Briceag Alin » Vin Ian 26, 2018 10:09 pm

Salut Grizzu. Ce distante vrei sa atingi cu lanseta ?
www.feedershop.ro

Committed To Total Quality

Avatar utilizator
Briceag Alin
Mesaje: 178
Membru din: Dum Mai 03, 2015 10:30 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Sfat alegere lanseta feeder

Mesajde Briceag Alin » Vin Ian 26, 2018 10:22 pm

https://www.feedershop.ro/korum-feeder- ... 3-6m-90gr/

https://www.feedershop.ro/korum-feeder- ... -6m-120gr/

https://www.feedershop.ro/korum-feeder- ... -9m-150gr/

https://www.feedershop.ro/lanseta-daiwa ... -cw-120gr/