Recomandare lanseta

Sfaturi, recomandari, sugestii despre lansete, mulinete accesorii si monturi.

Moderator: sorinhc

eduard
Mesaje: 12
Membru din: Dum Iun 30, 2019 3:39 pm

Recomandare lanseta

Mesajde eduard » Mar Iul 09, 2019 8:01 am

Salve, sunt începător, anul acesta ma pescuit prima data le feeder, după ce am citit și văzut cam tot ce se putea despre acest stil. Am fugit în obor și am luat o baracuda stea 3.9 160g. La prima ieșire frig prin martie, la balta lui tina gratuita6kg Caraș 100-200g,,,m-a prins microbul..I-am rupt pe toți cu metoda mea(coșuleț). Venind de la crap mi sa părut vârful de carbon foarte senzitiv. De acee as vrea sa achiziționez un bat mai performant, sunt foarte conservator, nu cred ca voi vinde vreo dată lanseta, cum vad ca fac majoritatea de aceea as vrea ceva mai bun. As vrea o părere pertinenta despre:
Drennen acolyt distance feeder 3.9
Team daiwa medium heavy 3,9 120g
Daiwa cast'izm 4.05 100g
Daiwa cast'izm 4.25 120g
Pescuiesc la method și coșuleț pe balta la crap și ocazional Caraș, iar la Dunăre zona Călărași, Oltenița, Giurgiu.... Curent destul de puternic. O mulineta pentru unul din feeder buget pana în 700lei ar fi ok. Mulțumesc anticipat, fire zbuciumate va doresc.

Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk


eduard
Mesaje: 12
Membru din: Dum Iun 30, 2019 3:39 pm

Re: Recomandare lanseta

Mesajde eduard » Mar Iul 09, 2019 12:08 pm